II Bieg Świdnicki
Data imprezy: 2010-08-28
Miasto: Świdnica
REGULAMIN II Świdnicka Piętnastka Świdnica, 28 sierpnia 2010 I. CEL. 1.Popularyzacja i upowszechnianie biegania jako zdrowej i prostej formy sportu i wypoczynku. 2.Promocja Świdnicy, powiatu świdnickiego, województwa dolnośląskiego. 3.Przybliżenie wszystkim uczestnikom biegu Świdnickiego Klubu Biegacza „Hermes”. II. PATRONAT HONOROWY. 1. Prezydent Miasta Świdnicy- pan Wojciech Murdzek 2. Starosta Świdnicki- pan Zygmunt Worsa 3. Urząd Miasta w Świdnicy III. ORGANIZATOR 1. Świdnicki Klub Biegacza „Hermes” 2. Gmina Miasto Świdnica 3. Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji 4. Stowarzyszenie na rzecz rozkwitu kreatywności „ SPRING 04” IV. TERMIN I MIEJSCE Rozpoczęcie zawodów: Biegi towarzyszące dla dzieci i młodzieży: godz.10:00 (kompleks ŚOSIR), Bieg główny: godz. 12:00 (3 pętle trasy + dobieg na stadion o łącznej długości 15km). Zakończenie biegu: godz. 14:00 Zakończenie zawodów: godz. 15:00 (stadion lekkoatletyczny ŚOSIR) Start biegu głównego: ul. Śląska (zatoczka przystanku autobusowego obok biura ŚOSIR) Przebieg trasy: -ul . Śląska/ ul. Pionierów (rondo)- Park Centralny (ścieżki w parku)- - ul. Sprzymierzeńców/ ul. Pionierów (rondo)-ul. Polna Droga- ul. Wałbrzyska- ul. Słowiańska- ul. Przyjaźni- ul. Łąkowa-ul. Sadowa- ul. Śląska (przystanek) - tranzyt Meta biegu głównego: bieżnia lekkoatletyczna stadionu ŚOSIR. Oznaczenie trasy: pionowe oznakowanie dystansu co 1 kilometr licząc od startu do mety) Limit czasu: 2 godziny. Powyżej limitu zawodnicy nie będą klasyfikowani. V. UCZESTNICTWO. 1. W Biegu prawo startu mają osoby pełnoletnie. Za pełnoletnią uważa się osobę, która ukończyła 18 lat do dnia 27.08.2010r. 2. Wszyscy zawodnicy startujący w Biegu muszą poddać się weryfikacji w Biurze Organizacyjnym - w dniu poprzedzającym zawody (tj. piątek, 27 sierpnia) w godz. 18:00-21:00 lub w dniu zawodów w godz. 9:00-11:30. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód tożsamości ze zdjęciem. Uczestnicy imprezy biorą udział w biegu na własną odpowiedzialność i wskazane jest ubezpieczenie się na własny koszt od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3. W dniu biegu, w godz. 7:00-15:00, będzie czynny magazyn depozytów, gdzie będzie można złożyć do depozytu rzeczy osobiste zawodników zapakowane do worków dostarczonych przez organizatora. Wydawanie worków z depozytu będzie się odbywało za okazaniem numeru startowego. Zagubienie numeru startowego przez zawodnika zwalnia organizatora od odpowiedzialności za pobranie worka przez inną osobę. 4. Zawodnikom zostanie zapewniona możliwość bezpłatnego korzystania z szatni, umywalni i toalet znajdujących się obok Biura Organizacyjnego. 1. Biuro Organizacyjne II Świdnickiej Piętnastki znajduje się w siedzibie ŚOSIR przy ul. Śląskiej 35, tel/fax. (074) 852-12-62. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. 2. Zgłoszenia pisemne z danymi do dnia 27 sierpnia (imię i nazwisko, data urodzenia, nazwa klubu, rozmiar koszulki) prosimy przesyłać na adres: Świdnicki Klub Biegacza “Hermes” ul. Saperów 21a/22, 58-100 Świdnica, decyduje data stempla pocztowego 3. Zapisy do dnia 26 sierpnia przyjmowane są przez internet na stronie: www.maratonypolskie.pl , a także osobiście w Biurze Organizacyjnym do dnia 26 sierpnia. 4. Zgłoszenia w dniu 27 sierpnia tylko osobiście w Biurze Organizacyjnym, które zostanie przeniesione do hali sztucznego lodowiska przy ul. Śląskiej 33, w godz.18:00-21:00, a w dniu zawodów od godz. 7:00 do 11:30. 5. Za zgłoszenie uważa się dostarczenie wypełnionego przez zawodnika formularza zgłoszenia i wpłacenie opłaty startowej w wysokości: 25,00 zł- wpłata do dnia 14.08.2010r, 35,00 zł- wpłata do dnia 27.08.2010r., 40,00 zł- wpłata w dniu zawodów. 6. Kwotę opłaty startowej z imieniem i nazwiskiem zawodnika/zawodników, wraz z dopiskiem “Świdnicka 15” należy przelać do dnia 27.08.2009r., na numer konta: Millennium bank: 48 1160 2202 0000 0001 3613 6627 adres korespondencyjny klubu znajduje się powyżej w ppkt. 2, decyduje data wpływu na rachunek 7. Opłata startowa nie podlega zwrotowi w żadnych okolicznościach. 8. Udział w biegach towarzyszących dla dzieci i młodzieży jest bezpłatny. 9. W ramach wpisowego uczestnik otrzymuje: numer startowy; certyfikat ukończenia biegu z uzyskanym wynikiem; koszulkę z nadrukiem okolicznościowym; bon żywnościowy na ciepły posiłek i napój; karnet przygotowany przez Urząd Miasta w Świdnicy umożliwiający bezpłatne wejścia do: Kościoła Pokoju (obiekt UNESCO), Muzeum Dawnego Kupiectwa i na basen letni; worek na odzież do przechowalni, torbę z upominkami od sponsorów. 10. Organizator zapewnia darmowy nocleg w nocy z dnia 27-28 sierpnia na Hali Sportowej znajdującej się przy ul. Pionierów 29 w Świdnicy (150m od Biura). 11. Z noclegu będą mogły skorzystać osoby wyłącznie po okazaniu numeru startowego. Prosimy o zaopatrzenie się we własnym zakresie w śpiwór i karimatę. Istnieje również możliwość rezerwacji noclegu w Domu wycieczkowym (ul. Śląska 37). Odpłatność: 30zł osobo-doba. VII. KLASYFIKACJE. 1. Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn. 2. W kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn: K i M 20, (18-29 lat) K i M 30, (30-39 lat) K i M 40, (40-49 lat) K i M 50, (50-59 lat) K i M 60, (60-70 lat) K i M 70, (70 lat i więcej) Aby w danej kategorii wiekowej zawodnicy zostali sklasyfikowani, musi ona liczyć minimum 5 zawodników, którzy ukończą bieg w regulaminowym czasie. W przypadku mniejszej ilości zawodników, będą oni klasyfikowani w kategorii o jeden stopień młodszej. 3. Klasyfikacja indywidualna dziewcząt i chłopców w biegach towarzyszących: Bieg Smerfa (roczniki: 2004-2003), dystans: 200m Bieg Krasnala (roczniki: 2002-2001), dystans: 400m; Bieg Skrzata (roczniki: 2000-1999), dystans: 600m; Bieg Elfa (roczniki: 1998-1997), dystans: 800m; Bieg Juniora (roczniki: 1996-1994), dystans: 1200m; Bieg Chempiona (roczniki: 1993-1991), dystans: dziewczęta: 1600m chłopcy: 2400m Udział w biegach towarzyszących dla dzieci i młodzieży jest bezpłatny. VIII. NAGRODY. 1. W klasyfikacji generalnej kobiet i mężczyzn: I miejsce- 450,00 zł II miejsce- 350,00 zł III miejsce- 250,00 zł IV miejsce- 200,00 zł V miejsce- 150,00 zł VI miejsce- 100,00 zł 2.W klasyfikacji poszczególnych kategorii wiekowych: I miejsce- nagroda rzeczowa II miejsce- nagroda rzeczowa III miejsce- nagroda rzeczowa Triumfatorom klasyfikacji generalnej kobiet i mężczyzn za miejsca I-III oprócz nagród finansowych zostaną wręczone dyplomy, medale i puchary; za miejsca IV-V dyplomy i puchary. Natomiast zawodnicy, którzy w poszczególnych kategoriach wiekowych zajmą miejsca I-III otrzymają dyplomy i statuetki. 3.W poszczególnych biegach towarzyszących dla dzieci i młodzieży za zajęcie miejsc I-III: dyplomy, medale i nagrody rzeczowe. 4. Podwyższenie puli nagród finansowych oraz losowanie nagród wśród uczestników biegu głównego, którzy ukończą bieg zgodnie z regulaminem, uzależnione jest od ilości uczestników oraz pozyskania dodatkowych sponsorów. Szczegółowe informacje udzielimy 21 sierpnia. X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE II Świdnicka Piętnastka odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne. Punkty odżywiania i odświeżania będą znajdowały się na 5, 10, 15km trasy. Zawodnicy zobowiązani są do samoobsługi w punkcie odżywiania. Po ukończeniu biegu na mecie zawodnicy otrzymają: napój i ciepły posiłek. Podczas biegu zawodnicy muszą posiadać numery startowe przypięte do koszulki z przodu na klatce piersiowej. Zawodnicy, którzy zrezygnują lub nie ukończą biegu zobowiązani są do opuszczenia trasy i zdjęcia numeru. Zawodnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani. Uczestników biegu obowiązuje estetyczny ubiór i obuwie sportowe. Zawodnicy, w chwili odbierania nagród finansowych i rzeczowych oraz dekoracji muszą występować w koszulce II Świdnickiej Piętnastki. Zawodnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora, a także wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku w materiałach informacyjnych i reklamowych imprezy. Organizator II Świdnickiej Piętnastki zapewnia ochronę danych osobowych zawodników zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych. Dyrektor Biegu zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie, o których zobowiązany jest poinformować wszystkich uczestników w formie komunikatów pisemnych wywieszonych na tablicy ogłoszeń obok Biura Organizacyjnego, przed rozpoczęciem imprezy.
|